viewers

Wednesday, December 26, 2012

25 Disember 2012


dalam ferrari aiman wafi !

kak madi dan kak tyra ^_^

jack reacher! 

tadi tu ingat nak cerita pasal semalam..semalam kitorg ade plan sebenarnye..tapi semua mcm tak jadi sebab orang yang diperlukan tak hadir..susah la nak buat kan.. tapi takpe..sebab taknak hampa kan semua orang,kitorg pegi tengok wayang...takde la ramai mane pon.. dalam 10 orang je,aku,wafi,wan,aqilah,syakib,mukh,aisyah,kak tyra,kak madi dan syifa.kitorg tengok "jack reacher" tak silap.. mule mcm bosan..dah lame baru paham cerita die.. dah la aku dengan pening sakit perut dkt dalam panggung tu,nasib la aiman ade panadol.ingat nak lunch dalam suria klcc tapi sebab cuti,sangat la penuh..kene makan dekat luar dan aisyah sah la tak boleh ikut..kitorg punye lunch pukul 3 dkt pizza hut! dah la ade drama dkt situ..pekerje stress rasenye.. segala cawan dgn mangkuk yang die pegang jatuh berkecai,sebelah meja kitorg pulak tu.menjerit jugak aku dekat situ.seronok makan ramai-ramai,kenyang aku tengok dorg makan.kak tyra makan sampai tumpah,bukan main lagi lapar.hihi :p syakib kate aku mcm mak! hahaha! dan aiman wafi yang sangat cantik bagi aku name baru , "sexy bob" dari mule makan sampai rumah aku kene bahan..aiman dgn syakib kate aku dgn aiman mcm husband and wife yang ade 3 orang nak,sorg terencat! syakib la tu.lagi satu aiman risau aku kene marah kot sebab tu nak sangat hantar aku dulu..awww so sweeet! sakit pipi aku gelak dgn semua orang.. kak madi makin manje! lagi satu,tahu tak aku tunggu aiman dekat luar lorong tu sampai setengah jam! lepastu buat muke comel bile aku tengah marah! dekat jalan boleh pulak aiman ni main test turbo kereta die dgn kereta mukh..boleh pulak cakap "takpe,mati same-same,till jannah" abah die..hoho! okay takpe..janji semalam seronok keluar dengan semua :)

 eso es todo 

No comments:

Post a Comment