viewers

Monday, December 31, 2012

precious moment with yp's



hai,selamat pagi! saye masih bernyawa lepas turun dari flying fox semalam..everything i had done at kebun really make me wanna cry..2 hari 1 malam is not enough! petang tu start dgn explorace,penat memang la penat.. tapi seronok! malam pulak ade BBQ.. mulenye mcm hambar..lepas tu semua seronok panggang ayam..aku sakan menyanyi pulak depan dorg..dah habis makan semua nak main laser tag,tapi aku tak join..sebab tak suke,part paling romantik sekali baring luar khemah dengan hafiz sambil pandang bulan.. kebetulan bulan betul2 atas aku! hoho..pukul 3 something baru hisyam,amsyar,syahrul join kitorg..waktu tu semua dah masuk tidur..saye pendengar yang hebat,bile hisyam,amsyar dgn syahrul bercerita aku rase kelakar sebab rupenye banyak bende aku tak tahu pasal dorg.nak tahu amsyar takut masuk khemah sorg sorg! :p ini serius,pukul 4.30 baru semua masuk khemah dan tidur!

pukul 6 pagi teacher nora dah kejut semua bangun subuh! aku mcm tak tidur je rasenye.. 1 jam setengah tu pon macam tidur ayam je.. still dengar bunyi sekeliling khemah.. dah breakfast semua kene berkumpul dekat area platform flying fox..kak kiera kate semua kene try flying fox,aku tak membantah dan ikut je! hihi sebelum naik kene pakai something yang nak support kite dekat atas..kene pakai abg akim punye sebab yang biase punye tak muat.. waktu tengah gantung diri tu bukan main lagi berpeluh,nak menangis aku! tapi bile abang akim kate dah boleh lepas! woooooow! hebat! i did it! i'm flying up without wing! and again! amsyar,hisyam,oya,eya,kiera,azima,jadi penyelamat! jalan pon kene pimpin sebab lutut tak boleh nak tegak! sedih bile turun nampak tangan amsyar luke teruk..kalau boleh peluk aku dah peluk amsyar dengan semua orang waktu tu,tapi aku boleh peluk oya je sebab lutut ketar takut nak jalan..hohoho!

dalam  pkl 2 mcm tu dah kemas khemah semua baru makan dan solat,leceh la kalau nak solat dgn makan waktu berpeluh.dah habis makan semua melepak tengah-tengah rumah teacher,semua penat..disebabkan teacher suruh ubat kan tangan amsyar,so i'll do it! tangan die luke tu pon sebab aku.pukul 6 semua bergerak naik bas! and finally,home sweet home,7.50!

kalau nak cerita semua bende mmg tak boleh..biar aku je yang ingat semua.. muehehehe..gambar pon semua dekat kamera syahrul.. but thanks for the precious moment guys! i'll never forget it! Thank you my friends for being there when i need you guys! I can't stop to say thank you to everyone! hafiz,amsyar,azima,shukri,danish,elly,namie,hisyam,ucop,syahrul,elly,oya,kiera,eya,najwa,putri,wani,amalia,nina,azyan,nadiah,teacher nora,teacher ira,ckg shahdu,kak kiera,abang akim..the only two words that can express my gratitude are THANK YOU!! Thank you from the bottom of my heart...thanks for everything guys!

 eso es todo 

No comments:

Post a Comment