viewers

Thursday, April 17, 2014

#1 throwback

dimulakan dengan bismillah dan disudahi dengan alhamdulillah..
so yeah i'm bored to death so let publish new post again and again,i was like yeah right another unproductive day for me,yeayyyyyy ! nak main badminton tapi esok nak main jugak kan,nak jogging kaki tak mengizinkan,nak cycling basikal pulak takdok...so gua ilek je mengadap laptop padahal waktu menaip ni baru gua ingat fail kembara tak kemas kini lagi,kalau orang tengok mcm aku nk takde keje lain asyik kemas kini fail,yelah bukan ape at least nanti bile ade keje nk kene buat senang sebab aku dah kemas kini fail dan memudahkan kerja orang lain jugak,tak gitu jah? 

memandangkan opah dan tokwan masih di sini,aku tak boleh la nak terperuk lama dalam bilik..sekejap nak lari tu bolah la kalau ade ibu,almaklumlah hati orang dah berusia ni mudah terusik..hehe

bila tika asyik throwback dekat instagram dengan twitter,yang lain pon throwback dekat whatsapp group..mula mula boleh jugak la aku buat ilek tapi bila dah tika dok sent image aku dengan dia dkt whatsapp haish sebak sayu pilu jugak la hati ni..

maka dengan itu,ayuh throwback episod 1,hahahahahahaha get a life la bob !

14/01/2014

celebrating syazwani's birthday !
kena la jugak tepung telur dan segala yang seangkatan dengannye,walaupun pada mulanya beliau bercadang nak balik rumah konon nak mengelak bende ni but at the end kene jugak..she smile at every moment and aku perasaan bende tu dalam setiap gambar,hehe im a good stalker fyi..dah habis jadi cekodok semua kitorg balik mandi..sebab lepas tu nak pegi jalan jalan yeay !!!


#KeKLCCKeKita !!! hahaha at first semua nak window shopping katanye but then dah sampai klcc pon lambat jadahnye nak window pintu pon dah tutup..so lepak lepak membuang masa sambil menghiburkan hati yang dah sedia bahagia waktu ni,tapi tengah happy happy tak best jugak kalau perut tak di isi so we had our late dinner at Jalan Tun Razak if im not mistaken la kan...makan nan cheese ala ala pizza hut kau boleh main tarik tarik ..dan everything was unplanned then kitorg berlayar pulak sampai i-City Shah Alam..hip hip horray captain ! i-City ni biase je actually tapi memandangkan aku suka tengok lampu lampu dekat sana,perasaan teruja tu tak boleh nak di sorok dah..


haaa haaa exciting kan tengok belakang tu,ke tak?yeah whatever xD
tengok lampu sampai lebam dekat sini dan lepas tu naik buai gergasi,aku tak tau nak spesifik kan name natang tu so aku panggil buai gergasi je... lepas tu kitorg pegi jalan jalan dekat uptown cheras..tak beli ape ape pon sebab takde bende yang boleh di beli..dan kembali ke pangkal jalan iaitu lepak minum dekat petronas@teksi station sampai subuh dan tunggu semua menunaikan kewajiban dan rasa mcm nak breakfast nasi lemak dkt Kg Baru dan semua balik okay banyaknye dan..take a look our last picture untuk post ni ;)

ASSALAMUALAIKUM....

No comments:

Post a Comment