viewers

Monday, May 5, 2014

#4 throwback

setelah 2 minggu,ayuh sambung throwback ...

10 APRIL 2014

midnight memories again and again..but for this time dah upgrade sikit,dengan menaiki velfire yang dipandu oleh yang berhormat encik syidi selaku mastermind mcm biasa,hehe at first,semua mcm kuyu i dont know mungkin nak adapt suasana kereta mewah ke cane sebab semua senyap sampai aku menyeksa kebatinan ku..fuh !aku dengan wani je yang mule mule potpetpotpet kan but nevermind..

lepas tu boleh pulak dengan aiman instruct tak betul,aku yang duduk sebelah encik syidi ni buat relaks je tapi sebenarnye tak,gile kau nak relaks apanye duduk sebelah epul yg tgh menahan amarah beliau,terasa jugak la bahang tu,aiman pon dah gelabah..dengan arahan yang diterima aku pindah duduk belakang..tapi seronok ape duduk belakang dengan acap&din ..dan bende tak boleh lupa bila acap cover kitorg bertiga pakai sweater die sebab waktu tu aku cakap takut tengok epul mcm tu sebab sama situasi bila dengan ayah aku,so funny sebab nak mengata dalam kereta tau,mmg dengar la citer die..tapi saya ilek je bang..saye tahu epul tu baik orangnye ..

nak jalan jalan tapi tak makan,tu yang biol semua tu...lepak nasi kandar pelita kejap then terus gerak uptown shah alam kalau tak silap,seronok sebab uptown tu besar...dalam banyak banyak bende dekat situ aku tak tahu kenapa tengok boxer jugak semua nak turn on dah la ade yg glow in the dark pulak tu,i was like..bro we should stop now! lepas tu acap belanja kite ! hihi yeay !! dah penat jalan jalan semua lepak and having our coconut shake special..

okay ni citer dekat PD pulak,dalam perjalanan nak ke sana..kitorg stop by kejap dekat RnR seremban paling tak boleh lupa bila epul try nak prank kitorg,die kate just ckp "turn on" untuk start enjin kereta,mentang mentang velfire tak pakai kunci mcm biasa..din dengan aiman dah kalut percaya..dah siap buat mcm epul cakap tu tau..aiseyh aku nak luku kepala sorg sorg..sampai balik nak parking pon aiman still percaya dan beliau masih tak nampak epul dah main main kan die..adoi xD

dengan pantai satu hal,waktu nak balik main treasure hunt sebab phone aina hilang tanpa jejak,siap call semua but at last jumpa tertanam dalam pasir pantai tu..mmg betul betul mcm cari harta karun la...dan kitorg singgah masjid untuk menunaikan tanggungjawab yang satu tu,solat subuh..seronok seronok perkara wajib jangan dilupa..

ke destinasi seterusnya,kitorg pegi pusat sains ...semua excited tahap mcm tak pernah jumpa semua bende dekat sana,well it's fun actually..tujuan utama nak masuk ghost house sebenarnye..at this moment aku nak gelak guling guling bile ingat mcm mane situasi aku aiman syu wani dengan acap dekat dalam tu,tapi yang aku tahu dalam tu la saat bonding paling best..

makan dekat IKEA semua rak sedar diri ambek banyak banyak,,kan padan muka semua senak perut nk telan meatballs ..kitorg balik dalm pkl 5 mcm tu kot if im not mistaken balik ipb ..okay tamat xD


ASSALAMUALAIKUM ...

No comments:

Post a Comment