viewers

Thursday, May 15, 2014

5Dinamik gathering !

got fever and bad flue yesterday..hmmm tapi hari ni better la jugak boleh berwhatsapp hehe..tapi itu bukan tujuan utama post ni..tujuan utama adalah pasal selasa malam hari tu,had fun with my beloved friends...betapa rindunya daku pada mereka mereka yang agak lama jugak la tak jumpa dan yang penting susah woi nak kumpul ramai ramai mcm malam tu..dalam 20 orang jugak la dapat join..dan alhamdulillah semuanye okay mcm yang aku rancang..

cuma last minit kitorg dikejutkan dengan ayah naufal kene heart attack dan terpaksa dimasukkan ke hospital selayang..tapi alhamdulillah semuanye okay dan naufal join jugak malam tu cuma lewat sikit..

paling best semua lepak bukak cerita waktu zaman spm,throwback katenye..cerita life dekat kampus masing masing dan riuh rendah jugak la rumah shuk..semua sakan borak..semua bende jadi bahan gelak dan aku tak boleh nak cakap ape la sebab aku rindu suasana 5DINAMIK so aku biar je keadaan jadi mcm tu..bakar ayam riuh,nk buat air riuh,pasal kipas riuh,pasal kamera pon riuh hehe..mcm biasa lah bab kenen kenen kan each other tu wajib ada dalam scene..tapi takpe baru bonding... yang sarah azima izni tak habis berebut syimi...haa ambek ambek.. hahaha adoi rindu suasana dalam kelas mcm tu..gua taip mcm nak nangis bila ingat bbq malam tu..

kalau pasal makan entah..aku telan seketul je ayam tapi tah bila dah berkumpul ramai ramai gelak borak bonding mcm tu aku jadi kenyang,dapat spend masa dengan dorg pon dah cukup seronok aku rasa..semoga friendship ni kekal sampai bila bila..insyaaALLAH ..UKHWAH FILLAH ! thanks for the precious memont guys and i will never regret..kawan lama hebat dan kawan baru pula terbaik ..tak kisah la baru ke lama tapi asalkan kau dah muncul dalam hidup aku korg adalah orang yg terpenting selepas family..my second big family..kerana sayang kerana cinta kerana persahabatan kerana kawan lama hebat kerana kawan baru terbaik.. saya bersyukur sebab dikurniaan kalian sebagai sahabat ..terima kasih daun keladi ..esok lusa jumpa lagi..


ASSALAMUALAIKUM...

No comments:

Post a Comment