viewers

Wednesday, November 5, 2014

KELAB KEMBARA '14

we have been working together for almost a year ... semuanye ade dlm KELAB KEMBARA IPB,kenangan manis&perit same rata,cukup utk semua merasa..sumbangan tenaga&masa yg tk terhingga...paling sayang nk tinggal.paling lekat dalam hati.paling banyak tekanan.paling banyak rasa rindu.paling banyak usaha,paling banyak belajar tentang tanggungjawab.bukan senang nk pupuk sikap kerjasama dengan orang yang kita baru kenal dan harap dapat bekerja dengan orang yang sama untuk menjayakan lagi kelab kembara.sayang sangat nak tinggal..hampir setahun aku pegang jawatan sebagai setiausaha kelab kembara..tahu segala masalah luar dalam.bukan senang nak adapt dengan benda yang kita tak pernah buat.dan benda ni dah sebati dalam hati yang tk berapa nk besar ni yang dulunye tak terlintas langsung nak terlibat secara langsung sbg MT kelab kembara..masuk sekadar suka suka dan percayalah itu semua dah tertulis dan aku terima dengan hati yang terbuka..pada awal tak pernah rela nk menggalas jawatan yang dicalonkan,tp terasa diri dicabar kalau aku lepaskan peluang yang ade depan mata..dan sekarang ia menjadikan aku yang sekarang..learn from everything,or you got nothing,cabar diri,jangan pernah lepaskan peluang sebab peluang yang same takkan datang untuk kali yang kedua.peduli apa orang kata,kita tahu siapa diri kita,jangan pernah lupa berada di landasan yang betul dan jangan lupe pada ALLAH SWT...semua yang datang adalah ujian dari Nya,ukur baju di badan sendiri.. maaf saya budak baru belajar..

ASSALAMUALAIKUM...

No comments:

Post a Comment